חברת כלמוביל פתחה היום את מסע השיווק של היונדאי גטס – סופרמיני חדשה שפיתחו הקוריאנים, על מנת לענות לטעם אירופאי. שיווק המכונית החל לשוק הפרטי ולציי רכב במקביל, עם מחירים המתחילים מ-80,000 ש”ח עבור גרסת ה-1.35 ל‘ 5 דלתות, ברמת גימור בסיסית המיועדת אך ורק לציי רכב.

הגטס תוכננה על ידי יונדאי כחלק מיעד כללי להתברג בחמישייה המובילה של יצרני הרכב בעולם עד שנת 2010. כדי להשיג מטרה זו פונים ביונדאי להתאים את מוצריהם לקהל היעד. יונדאי הקימו מרכזי מו"פ בגרמניה ובארה"ב, בנוסף על מרכז החברה בקוריאה והגטס היא תוצר של מרכז המו"פ בגרמניה, על מנת להתאימה לקהל היעד באירופה.

הגטס תוצע לקהל עם שני מנועים ותיבת הילוכים ידנית ואוטומטית. דגמי מנוע 1.35 ל‘ (82 כ"ס) עם 5 דלתות יוצעו עם תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית לשוק הפרטי ולציי רכב (רמת גימור GLF מיועדת אך ורק לציי רכב). מנוע 1.6 ל‘ (105 כ"ס) יניע את גרסת GLS, המצוידת בתיבה אוטומטית ו-5 דלתות. גרסת GLS ספורט תשתמש באותו מנוע, משודך לתיבה ידנית. לגרסה זו מרכב 3 דלתות ואיבזור ספורטיבי וצעיר. לגטס אבזור בטיחותי מכובד (4 כריות אוויר ב-1.6) ורשימת אבזור נוחות נאה.

בכלמוביל קבעו לגטס יעד מכירות ראשוני של 15% מהמכירות בסגמנט. כדי לעמוד ביעד הוכנו מכוניות לנסיעות הדגמה בכל אחת מנקודות המכירה ומוצעת תוכנית מימון ייחודית. הקו המוביל את שיווק הגטס הוא המימון הישיר. לפי כלמוביל, בשיטה זו התשלום על הרכב מתבצע בשלושה שלבים; הראשון הוא מקדמה בגובה של 35% עד 44% ממחיר הרכב. החלק השני בתשלום מורכב מ-36 תשלומים חודשיים נמוכים. החלק השלישי הוא יתרת מחיר הרכב, בגובה 32% מהמחיר, אשר תשולם על ידי הלקוח בתום 36 החודשים, או תועבר הלאה במסגרת עסקת טרייד-אין. המעניין הוא שהמימון מתבצע ישירות על יד כלמוביל ולא על ידי חברת מימון. בכל מוביל מכוונים את מסע השיווק לעבר סטודנטים מחד ולקוחות מבוגרים מאידך.