מאז הושקה באמצע 2001, ספגה הקליאו V6 קיתונות של ביקורת. הביצועים התגלו כמאכזבים (בעיקר בשל משקל גבוה), התנהגות הכביש בלתי-מלהיבה (בשל רמה מוגזמת של תת-היגוי, בין היתר, ונטייה להסתחררות פתאומית מוגזמת). עכשיו, בעקבות מתיחת-הפנים שעברה על משפחת הקליאו, מקבלת גם ה-V6 עדכון – וזהו עדכון משמעותי. תכנון מחדש של המיתלים אמור להקנות התנהגות שונה לגמרי. בין היתר, מאחור מקבלת ה-V6 תת שילדה חדשה, עם זרועות-רדיוס ארוכות יותר המאריכות את בסיס הגלגלים; שינויים נוספים במבנה המוט המייצב ובמיקום נקודות העיגון אמורים לספק התנהגות הדרגתית ונשלטת יותר במצבים קיצוניים, עם תחושה טובה יותר של המתרחש על-ידי הנהג. המפשק הקדמי הוגדל עקב שינויים במתלה, כמו גם מעבר לחישוקי "18 במקום "17 בדגם הקודם. מנוע השלושה-ליטר V6 עבר תכנון מחודש בחלקו העליון, וההספק קפץ מ-226 כ"ס ל-255, בסל"ד גבוה בהרבה – 7,150 לעומת 6,000. תיבת ההילוכים זוכה ליחס סופי קצר יותר ולמהלך בורר מקוצר. היצרן מצהיר על האצה מ-0 ל-100 בפחות מ-6 שניות, אם כי נתון מדוייק לא נמסר. העיצוב החיצוני, מיותר לציין, עודכן בהתאם למשפחת הקליאו המחודשת, וגם עיצוב הפנים הפך ידידותי יותר. בניגוד לדגם היוצא שיוצר על-ידי סדנת טום ווקינשו בשבדיה, הקליאו V6 דור-2 תיוצר אצל רנו בבית – במפעל אלפיין.