דרור כהן השתתף השנה במירוץ המדבר המפרך, הפאריז דקאר, אירוע שעצם ההשתתפות בו סוחטת קריאות התפעלות מפי חובבי רכב. עובדת היותו משותק בפלג הגוף התחתון לא הציבה בפני דרור סימני שאלה על עצם ההשתתפות בדקאר, אלא רק דחפה אותו לעבר האירוע. דרור, טייס קרב לשעבר, עוסק מאז פציעתו בהצבת יעדים מוטוריים וכיבושם, כך שהדקאר היה יעד טבעי. במירוץ עצמו סבלו דרור ונווטו, אלי ביטון, משורה של תקלות מכאניות, שנבעו מהכנה לקויה של הרכב ושגרמו לבסוף לפרישתם.

אמש (יום ב‘) התקיימה הקרנת הבכורה לסרט "לסהרה בכסא גלגלים (מ-16F ל-12D)", המתעד את הרפתקת הדקאר של דרור. לפני קהל רב של חברים, עמיתים לנשק, עמיתים לספורט המוטורי, אנשי תקשורת ואוהדים שהתאספו בבית הלוחם בתל אביב, הוצגה האודיסיאה של דרור ואלי, כפי שתועדה על ידי צוות מהמחלקה לסרטים דוקומנטרים בערוץ 1, בראשות הבמאי מנחם הדר.

לפני הסרט נשאו דברים מוץ מטלון, יו"ר ארגון נכי צה"ל, שסייע לדרור בהשתתפות במירוץ ואנשי ערוץ 1. דרור כהן הציג בפני הקהל את הכוח הדוחף אותו להתעלם מקשיים פיזיים ולכבוש יעדים שהציב לעצמו בכוח הרוח בלבד. דרור ניצל את הבמה להודיע על תוכניותיו המגוונות לעתיד. במהלך השנה הקרובה עומד דרור להשתתף בכל מירוצי השטח בארץ, רכוב על הפאג‘רו בוגר הדקאר שרכש מעידו כהןובתמיכה טכנית צמודה של חולון מוטורס. דרור הספיק להציג קבלות טריות על מקום רביעי בקטגוריית הג‘יפים המקצועיים במרוץ הראלי-רייד האחרון שנערך בסוכות. ההשתתפות במירוצים היא חלק מתכנית האימונים לקראת דקאר 2004, בו דרור ישתתף.

הסרט יוקרן בערוץ 1, ביום ב‘ 14/10, בסביבות השעה 22:00. אנו ממליצים בחום לכל חובב ספורט מוטורי ובכלל לכל המתעניין בהצבת יעדים וכיבושם, לצפות בהרפתקה ההירואית של דרור.