לאחר בית הספר שמעבירה פיז‘ו את מתחרותיה באליפות הראלי העולמית השנה, מגיעה תגובה מיפן. מכונית הראלי של מיצובישי, הלאנסר אוולושן WRC, עברה מקצה שיפורים, שנועד לתת תשובה לעליונות הבולטת של הארי הצרפתי השואג. מכונת הראלי המשודרגת של מיצובישי, המכונה WRC2, תערוך את הפרמיירה בראלי פינלנד, המזנק לדרכו ב-8 לאוגוסט.
במסגרת העדכון שעברה המכונית ניתן למצוא שיפורי שלדה ויחידת כוח, הפחתה במשקל הכללי והורדת מרכז הכובד, תוך שמירה על מרווח הגחון. משקל המנוע הופחת, תוך גילוח מתכת מיותרת מגל הארכובה, גלגל התנופה ומרכיבים פנימיים נוספים, על מנת להפוך את המנוע לזריז יותר. ביצועי המנוע בסיבובים נמוכים ובינוניים שופרו על ידי שינויים בסעפת הפליטה ובמגדש הטורבו. בתחום הקירור שופר מיקום מצנן הביניים לשיפור יעילותו, הרדיאטור הוגדל ושופרו כונסי האוויר. השורה התחתונה מסתכמת כעת ב-300 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט של משאית חלוקה חזקה - 55 קג"מ ב-3,500 סל"ד.
עדרי הסוסים וערמות הקג"מ שמייצר המנוע צריכים לרדת איכשהו לכביש, או לדרך העפר. במיצובישי שיפרו את מערכת ההנעה האקטיבית, אשר יודעת היום גם להתאים עצמה למאפייני ההתנהגות של האוחז בהגה. כדי להחזיק את כל החבילה ביחד, גם בתנאים הקשים ביותר של הראלי, חוזקו תת-השלדה והמתלים ומהלכם הוגדל.
נהגי הקבוצה, פרנסואה דלקור ואליסטר מקריי, ינסו לנצל את מקצה השיפורים על מנת לשפר את מיקומם בטבלת האליפות השנה ולנסות להתקרב לקבוצת פיז‘ו ונהגיה. במירוץ בפינלנד יצטרף לצמד הנהגים יאני פאסונן המקומי.