חברת UMI מתגאה בימים אלו בהישג נאה של רכבי איסוזו, שהיא מייבאת. על רקע השפל הכללי של שוק הרכב בולטת ההצלחה של איסוזו, אשר מכרה בחודשים ינואר-מאי השנה כ-1280 מכוניות – והיתה בין המותגים הבודדים אשר רשמו גידול בתקופה הנדונה. בעוד כלל מכירות הרכב ירדו בכ-19%, השיגה איסוזו גידול של כ-9%.
את ההצלחה מוביל הדגם החדש של איסוזו, הרודיאו. ביקוש מפתיע לדגם המיוצר בארה"ב הביא למכירות של קרוב ל-300 יחידות בתקופה המדוברת, ולפי הגדרת איסוזו הוא מוביל משכמו ומעלה בקטגוריית "רכבי הפנאי". דגמים אחרים בקטגוריה זו, כמו כמו ב.מ.וו X5, טויוטה ראב4, הונדה CR-V וכו‘ רשמו מכירות דו-ספרתיות בלבד בתקופה הנ"ל. עם זאת, צירוף הרודיאו לסגמנט זה הוא פרובלמטי מעט: מבחינה מכנית, הרודיאו איננו רכב-פנאי רך אלא שייך לסגמנט המוגדר (על-ידי איסוזו) "רכבי שטח", שם נמצאים כלים דוגמת טויוטה פראדו ואיסוזו טרופר. לרודיאו מאפייני-שטח מובהקים כגון שילדת סולם נפרדת, הנעה כפולה לא קבועה, ותיבת העברה עם HI ו-LO. כך או כך, אין ספק שהרודיאו הוא הצלחה מפתיעה, במיוחד על רקע הכשלון של רכבי-פנאי אחרים עם מנועי בנזין V6 – מאזדה טריביוט (כשלון אדיר) ויונדאי סנטה-פה.
גם בסגמנט ההוא של רכבי שטח עושה איסוזו חיל. לראשונה עבר הטרופר את הפאג‘רו קינג והתמקם בראש הסגמנט, עם מכירות של 345 כלים בחמשת החודשים הראשונים של השנה, לעומת 339 לפאג‘רו, 302 לטויוטה פראדו ו-267 לניסאן טראנו. עם זאת, הופעת גרסה משופרת של הטראנו עם מנוע חדש מסילה-משותפת עשויה לשנות את התמונה בחודשים הקרובים.