רנו, פיז‘ו וסיטרואן מסכמים חצי שנה
פיז‘ו וסיטרואן מתמקדים בחצי הכוס המלאה. רנו, מזהירה מההמשך לבואתחזית המכירות ל-2010 לפי פיז'ו הנה ארבע מיליון כלי רכב, כאשר מכירות מחוץ לאירופה, מכונית עולמית יחד עם מכוניות יעילות ונקיות יחסית, יהוו מנועי הצמיחה שיאפשרו השגת יעד זה.
המתחרה מבית, רנו, סיכמה חציון ראשון עם עליה של 37 אחוז ברווח הנקי לכ-2.2 מיליארד דולר אך שילבה גם בשורות פחות טובות; תחזית המכירות של 2008 עודכנה כלפי מטה בכתשעה אחוזים לשלוש מיליון כלי רכב (לעומת תחזית קודמת שהציגה מכירות של 3.3 מיליון כלי רכב). עליית מחירי הנפט, עליית מחירי חומרי הגלם, השפעת שערי המטבע והמיתון העולמי הם אשר הביאו את הנהלת רנו להכריז על עדכון זה. במקביל, צעדי ייעול דוגמת הקפאת גיוסים חדשים באירופה, תהלכי תכנון מחודשים, דחיית פרוייקטים לא נחוצים, עלית מחיר מדורגת של כלי הרכב וצמצום של 11.4 אחוז בהשקעה במחקר ופיתוח אשר ינקטו באופן מיידי, אמורים לסייע לחברה לשמור על שולי הרווח עליהן התחייבה לשנה זו, 4.5%.
לדברי קברניטי החברה, היה ומאמצים אלו לא ישאו פרי, הם ישקלו צמצום של 10 אחוזים בעובדי המטה (שמשמעותם פיטורים או פנסיה מוקדמת של כ-5,000 עובדים) וצמצום היקפי הייצור במפעל 'Sandouville' למשמרת אחת.