ענקית הרכב האמריקנית שוקדת על מערכת מונחת לייזר שתפקידה להבליט את הפרטים הדהויים בכביש. לטענת קברניטי הקונצרן, עיקר תרומתה של המערכת הוא בתנאי ראות לקויים.בעזרת מספר מצלמות, מערכת לייזר ומחשב (שיעבד את הנתונים), מוצגים על השמשה הקדמית של המכונית קווי לייזר ואלה מסייעים לנהג לזהות את קצות הכביש. GM גם מספקת דוגמה לכך – הביטו בתמונות. בעת נהיגה בכביש מפותל כאשר הראות לקוייה (ביום גשום או ערפלי למשל), קווי הלייזר המוצגים על השמשה הקדמית מסמנים את שולי הכביש. ובכך יכול הנהג לזהות עיקולים בדרך ואף פרטים אחרים כגון שלטי דרכים או עצים.
ב-GM מספרים כי השמשה הקדמית מצופה בחומר כלשהו (לא דווח איזה) ויחד עם קרן לייזר במתח נמוך (תחום האולטרא סגול) נוצרת "דוגמא" על הזכוכית. עוד מספרים קברניטי היצרנית כי למעשה מדובר בהמשך הפיתוח של מערכת ה'הד' (HUD, ר"ת: head-up display) המוכרת מחלק מדגמי היצרנית (בגרסאות המאובזרות). עם זאת הם מדגישים כי כפי שכיום מערכת ה'הד' אינה מסנוורת את שאר משתמשי הדרך, כך גם הדור החדש של המערכת אינו עושה זאת.

ב-GM רואים בקהל היעד של המערכת גם את הקשישים שבנהגים, או אחרים המתקשים לזהות את העולם שמחוץ לשמשה הקדמית. אבל גם לטכנולוגיה יש גבולות: "המערכת אינה מתוכננת לפצות על כבדי ראיה של ממש." נכתב בהודעה לעיתונות. עד כמה רחוקה המערכת משלב היצור ההמוני? על כך אין משיבים בחברה.