במזראטי מתכננים סדרת דגם שלישית, נוספת על הקוואטרופורטה והגראנטוריסמו. כך מסר – כמעט כבדרך אגב – נציג מזראטי בשולי טקס השקת הקוואטרופורטה החדשה בזלצבורג, אוסטריה. מזראטי בורה (1971-80) זהה באורכה לפורשה קיימן: 433 ס"מ

מדובר בקופה ובגרסת הקונברטיבל שלה – אף כי ייתכן ומדובר בקופה-קבריולה, קרי: גג קשיח מתקפל – הקטנה מהגראנטוריסמו, שתתמודד בראש ובראשונה מול הפורשה קיימן/בוקסטר. ההערכות מדברות על שנת 2010 להשקת הגרסאות הסדרתיות, שזה אומר שהליך הפיתוח נמצא בשלב מתקדם מאוד.
המזראטי ה"קטנה" תשב על פלטפורמת האחות האדומה ממראנלו – הפרארי קליפורניה החדשה וייתכן בהחלט, כאמור, שגם מנגנון הגג הנפתח יעבור מהפרארי החדשה אל המזראטי העתידית. הקליפורניה עצמה – וכך תהיה גם האחות לבית מזראטי – יושבת על פלטפורמה מקוצרת של מזראטי גראנטוריסמו, כך שבסופו של דבר הכל נשאר במשפחה.
מזראטי העתידית תצויד ככל הנראה במנוע הגראנטוריסמו, שזה אומר V8 בנפח 4.2 ליטר המייצר 405 כוח-סוס שיועברו אל הגלגלים האחוריים באמצעות תיבה אוטומטית של ZF עם 6 הילוכים. בדומה לגרסת ה-S המחוזקת המוצעת לגראנטוריסמו, גם כאן תוצע גרסה דומה, עם אותו מנוע V8 בנפח 4.7 ליטר המציע 440 כוח-סוס.
מזראטי ה"קטנה" תדמה בעיצובה לגראנטוריסמו, למעט בסיס הגלגלים הקצר יותר. אבל, לפני השקת הדגם החדש צפויה השקת גרסת הקונברטיבל של הגראנטוריסמו הנוכחית, כנראה עוד לפני אמצע השנה הבאה.