בינתיים יש רק תמונה אחת אבל יחד עם מידע נוסף שהודלף ניתן לקבל תמונה ברורה למדי של ה-G הבא. התמונה היא תמונה רשמית של מרצדס – אחת מסדרה, יש להניח – שאמורה היתה להתפרסם בסמוך להשקת ה-G-Class הבא, מתישהו בהמשך השנה (היצור הסדרתי מתוכנן להתחיל ב-1 לספטמבר). יחד עם המידע שמגיע מאוסטרליה דלף מחירון ומפרט השינויים המתייחסים ל-G-Class החדש, שיועד עבור סוכני המכירות של מרצדס ב...שוויץ.
כפי שרוב חובבי הלנד-רובר דיפנדר משקשקים מ''היום שאחרי'', קרי – היום בו יוצג מחליפו המודרני, כך חוששים מעריצי ה-G מהמחר. בשני המקרים הפחד הוא מאיבוד אותו שארם חקלאי מחוספס, מהאופי שמקבל כל רכב שמיועד לנסוע באמת בשטח ואולי גם מאיבוד העיצוב הכה פשוט אך מוכר.ה-G-Class הבא, והנה מגיעה אנחת הרווחה, הוא עוד לא באמת ''ה-G-קלאס הבא''. נרגענו?
מבחוץ העדכונים הם מינוריים ולמעט עדכון הסבכה הקדמית והתאמתה לליין החדש של מרצדס וחישוקים חדשים אין הרבה מה להרחיב. העדכון הטכני המשמעותי ביותר מתייחס ל-G500, שיקבל מנוע משופר שיציע לא פחות מ-388 כוח-סוס (היו 296). גרסת ה-AMG תוכל להציע 507 סוסים בריאים, במקום 500 עד כה. בדגמי 2009 תוצענה 7 חבילות אבזור שונות, בהן חבילות מולטימדיה מקיפות, רמות אבזור שונות ועוד.
המחירים ינועו – בשוויץ, כאמור – בין 106,000 פרנק-שוויצרי עבור ה-G 320 CDI לכ-190,000 פר''ש עבור ה-G 55 AMG.