בר ברוך, המתחרה באליפות איטליה למכוניות GT, מסכם עוד סוף שבוע מוצלח. למרות מחלה שמנעה ממנו להתאמן וממנה עדיין לא החלים לגמרי, הצליחו בר ושותפו לצוות אלכס ליאנג, לטפס על הפודיום במוג'לו.
 
הסבב הרביעי באליפות ה-GT CUP האיטלקית נערך בסוף השבוע האחרון, כאמור, במסלול מוג'לו הידוע. אלא שכבר בשלב האימונים תקפה את בר מחלת השפעת, אולי בגלל מזג האוויר ההפכפך, מה שמנע ממנו להתאמן כראוי למירוץ. וכאילו זה לא מספיק, הוא לא החלים לגמרי מהמחלה, ונאלץ לבצע את מקצה הדרוג ולזנק לשני המקצים (בכל סוף שבוע של מירוצים יש שני מקצים, בשבת ובראשון) כשהוא לא בריא לגמרי.
 
בר ברוך שוב על הפודיום באליפות איטליה
צילום: מנהל 
 
למרות הכל, הצליח בר להשיג את התוצאה השלישית בטיבה במקצה הזמנים. כבר בתחילת המרוץ הצליח ברוך לעקוף חלק ממתחריו ולהתמקם במקום השני, ולאחר מספר הקפות, כשהמוביל נכנס לעמדת הטיפולים - ניצל ברוך את ההזדמנות ועלה להובלה. אולם, גם ברוך היה צריך להיכנס מתישהו לעמדת הטיפולים, ועל כך יש להוסיף עוד "עונש" של 15 שניות המתנה. ה"עונש" הוא חלק מחוקי המרוץ, לפיהם מי שסיים ראשון במרוץ הקודם מקבל עיכוב של 15 שניות, המקום השני מקבל 10 שניות והשלישי 5 שניות.
 
בעמדת הטיפולים נעשתה גם החלפת הנהג, ואת ההגה תפס אלכס ליאנג. תוספת הזמן גרמה לו לצאת חזרה למסלול כשהוא במקום השלישי, אולם לאחר מספר הקפות נעקף ליאנג על ידי מתחרה אחר, והתדרדר למקום הרביעי – בו גם חצה את קו הסיום. אולם עקב פסילת אותו מתחרה שעקף את ליאנג, חזר הצוות למקום השלישי, עם עליה שניה ברציפות על הפודיום.
 
אליפות ה-GT CUP האיטלקית נערכת בהשתתפות 18 מכוניות מדגמי למבורגיני הוראקאן, פרארי 458 ופורשה 911. בר ברוך, הנמצא תחת חסות למבורגיני ב'תוכנית פיתוח הנהגים של למבורגיני', מתחרה בקבוצת ונצ'נזו סוספירי (בשילוב קבוצתו ISRAEL F1) ונוהג בלמבורגיני הוראקאן.