ניסאן ישראל החלה לייבא את רכב הפנאי אקס טרייל במהדורה מוזלת. שמונה חודשים לאחר תחילת היבוא של הדגם, מציעה ניסאן את האקס טרייל ברמת גימור נמוכה מאשר עד עתה – ובמחיר נמוך יותר. רמת הגימור 'ויזיה' תהיה הנמוכה בהיצע של הדגם ותחליף את 'אסנטה', שהיבוא שלה הופסק.
קרסו מוזילה את האקס טרייל
צילום: מנהל
ההבדל הגדול בין שתי רמות הגימור הוא במערכת המולטימדיה. ה'ויזיה' מוצעת עם מערכת שמע מקורית הכוללת בלוטות' ושליטה מההגה, אך ללא שאר המרכיבים של המערכת המקורית; זו מוחלפת במולטימדיה מקומית שכוללת וויז ומצלמה. הרכב יוצע ברמת גימור זו עם בקרת אקלים מפוצלת, חישוקים קלים, גג זכוכית פנורמי וחיישנים היקפיים. בנוסף, כולל מפרט ה'ויזיה' גם מערכות בטיחות אקטיביות (כקודם) - בלימה אוטונומית במהירות עירונית (עד 50 קמ"ש), תאורה אדפטיבית, זיהוי מרורים והתרעת סטייה מנתיב. מחיר אקס טרייל 'ויזיה' הוא 175,000 שקלים - 10,000 שקלים פחות מאשר מחירו ברמת הגימור 'אסנטה' שלא תיובא יותר.
בנוסף, הוזילה ניסאן את האקס טרייל ברמת הגימור הגבוהה 'טקנה' - וכאן מדובר בהוזלה של 15,000 שקלים. מפרט האבזור של ה'טקנה' כולל, בנוסף על מפרט רמת הבסיס, גם פנסי לד, חישוקי "19 ("17 ב'ויזיה'), מצלמות היקפיות, חניה אוטומטית, מפתח חכם, ריפוד עור לכל המושבים ותפעול חשמלי לקדמיים ותא מטען נפתח חשמלית. מחירה של רמת גימור זו יעמוד מעתה על 185,000 שקלים.
מבחינה טכנית לא חלו שינוייים, והאקס טרייל מצויד במנוע הדיזל 1.6 ליטר 130 כ"ס המוכר, המשולב עם תיבה אוטומטית-רציפה.
קרסו מוזילה את האקס טרייל
צילום: מנהל