ניסאן X-טרייל עבר מתיחת פנים. רכב הפנאי הקומפקטי, אח לפלטפורמה של ניסאן קאשקאי אך עם מרכב מוארך ומקום לשבעה נוסעים, מקבל את חרטום ניסאן המודרני עם "V" הכרום הגדולה (סבכת "V-motion" בשפת היצרנית). שינויים בוצעו גם ליחידות התאורה - פנסי הערפל כעת מלבניים במקום עגולים, ופנסי לד מלא אדפטיביים יוצעו בחלק מהגרסאות.
מאחור ה-X-טרייל, שמכונה בארה"ב רוג (Rouge), זוכה לפגוש חדש עם עיטורי כרום, כמו גם ליחידות תאורה מסוג לד. בתא הנוסעים, ניסאן מבטיחה שיפור באיכות החומרים ובידוד הרעשים, כמו גם גלגל הגה שטוח בחלקו התחתון. עוד בחידושים: חישוקי "17 ו-"18 בעיצוב חדש, ארבעה גווני מרכב שלא הוצעו בעבר ויותר אבזור. מחברת קרסו נמסר כי ה-X-טרייל המחודש צפוי להגיע לישראל לקראת סוף השנה. בשלב זה לא ברור אילו שינויים יוצעו במפרט המקומי, שכולל שני מנועי דיזל (1.6 ו-2.0 ליטר), ומחירו החל מ-175 אלף שקל.
ניסאן X-טרייל מתחדש, בישראל השנה
צילום: מנהל
ניסאן לא ניצלה את מתיחת הפנים לביצוע שינויים למפרט הטכני, וה-X-טרייל יוסיף להציע את אותם המנועים. אלו כוללים שתי גרסאות דיזל - 1.6 ליטר עם 130 כ"ס ו-2.0 ליטר עם 177 כ"ס, ומנוע בנזין (1.6 ליטר, 163 כ"ס) שלא מוצע בישראל מכיוון שאינו משודך לתיבה אוטומטית. אצלנו ה-X-טרייל נמכר עם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה, בעוד שבאירופה ניתן להזמין גם תיבת שישה הילוכים ידנית.
ניסאן X-טרייל מתחדש, בישראל השנה
צילום: מנהל
מתיחת הפנים כוללת שדרוג לאבזור המותרות והבטיחות. חידוש משמעותי יהיה מערכת בקרת השיוט האדפטיבית, שתאפשר נסיעה כמעט ללא התערבות נהג. המערכת, שמכונה "פרו-פיילוט" (ProPilot), מאפשרת האצה למהירות מוגדרת ושמירת מרחק מהרכב מלפנים, כמו גם סיוע בהיגוי לשמירה על מרכז הנתיב (אך ללא אפשרות מעבר בין נתיבים). המערכת תפעל במהירויות שיוט בינעירוניות ובפקקים, כך על-פי ניסאן.
עוד נמסר כי ברמת האבזור הבכירה, טקנה (Tekna), יוצעו ריפודי עור בשני גוונים, מערכת שמע משודרגת עם שמונה רמקולים ומושבים מחוממים מלפנים ומאחור. גרסה זו גם תובדל בקישוטי כרום בצדי המרכב. גרסה זו זמינה כיום בישראל במחיר של החל מ-190 אלף שקל.