זהו היכן צולמה התמונה, ותוכלו לזכות בנעלי טיולים מבית אובוז מדגם Mid Sawtooth, בשווי 1000 שקלים. את הזיהוי יש לשלוח ל-[email protected] עד 25 לדצמבר. יש להשאיר פרטי התקשרות (שם מלא ומספר טלפון).
למבנה המופיע בתמונת החידה של החודש שעבר שמות רבים - חורבת גרדי, שייח ע'רבאווי וקבר מתיתיהו הכהן. הזיהוי עם המקבים (גרדי - על שם יוחנן המקבי הידוע גם כיוחנן הגרדי) הוא בשל קרבת המבנה לאתר הידוע כקברות המקבים כשלושה ק"מ מערבית למודיעין, בסמוך לכביש 443. אולם הזיהוי של המקום עם המקבים החל רק באמצע המאה שעברה, ולפני כן היה המקום ידוע בעיקר בשמו הערבי - שייח ע'רבאווי, אך לא ידוע מי הוא השייח האמור. בסמוך למבנה עומדת אנדרטה לחללי משלט 219. 23 לוחמי פלוגה א' של גדוד 142 מחטיבת קרייתי נהרגו בקרב בו נכבש המשלט על ידי הלגיון הירדני וכוחות מיליציה מהכפרים הסמוכים. כאשר כבשו כוחות צה"ל את המוצב מחדש, עוד באותו יום, הם מצאו במקום את גופות החיילים שנהרגו כאשר הן מחוללות.
הזוכה במשקפי שמש רודי פרוג'קט אייר-גריפ, בשווי 690 שקלים, הוא דניאל אבוחצירה.
זהה את האתר - וזכה בפרס (חודש דצמבר)
צילום: מנהל

הפרס החודש
נעלי טיולים של אובוז מדגם Mid Sawtooth, עם גוף המשלב בין עור ורשת עם ממברנות B-DRY לשילוב בין עמידות, אוורור ועמידות למים. הסוליה מעוצבת במבנה אגרסיבי ועשויה גומי רך לאחיזה טובה בכל סוג של תוואי שטח, ושדרת ניילון נוקשה מעניקה יציבות והגנה על כף הרגל מפני סלעים.
המחיר לצרכן: 1000 שקלים.