מרצדס-GT AMG עם ארבע דלתות - זה כבר לא חלום. מכונית הספורט של AMG זוכה לגרסת בסיס גלגלים ארוך, עם צמד דלתות נוספות ומקום אמיתי לארבעה נוסעים. על הכוונת שלה פורשה פאנאמרה, והיא תמוצב מעל מרצדס CLS החדשה, שעושה את אותו הדבר כמעט - אך במיקוד לצד הנוחות לעומת יכולת דינמית ב-GT.

מרצדס-GT AMG עם ארבע דלתות - למשפחה הממהרת


המכונית החדשה נחשפה בתערוכת ז'נבה, ומציעה דימיון רב לדגם הקופה הוותיק. מרצדס תציע אותה בשלוש גרסאות - חזקה, חזקה מאוד ו-"וואוו, זה מוגזם", או במספרים: 435 כ"ס בגרסת הבסיס, 585 לאמצעית ו-639 כ"ס לבכירה. זו האחרונה, שמכונה GT 63S, מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.2 שניות ולמהירות מרבית של 315 קמ"ש.

מרצדס-GT AMG עם ארבע דלתות - למשפחה הממהרת


ויתור על "S" ישאיר אתכם עם ביצועים נאים - 3.4 שניות ל-100 קמ"ש ו-310 מרביים. וגם גרסת הבסיס לא בדיוק איטית - 4.5 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ו-285 מרביים. ה-AMG GT ארבע דלתות תוצע עם הנעה כפולה בכל הגרסאות, וגרסת ה-S מוסיפה גם "מצב דריפט" - בו המערכת מחלקת את הכוח לאחור בצורה שמסייעת לביצוע תמרון הנהיגה הפופולרי. לכל הגרסאות תיבת תשעה הילוכים אוטומטית.

מרצדס-GT AMG עם ארבע דלתות - למשפחה הממהרת


בניגוד ל-CLS, שמציעה מנוע קדמי, ב-AMG GT המנוע הוא קדמי-מרכזי, כלומר מרכז הכובד שלו נמצא מאחורי הגלגלים הקדמיים. עובדה זו מסייעת לחלוקה טובה יותר של המשקל בין הסרנים, וליכולת דינמית משופרת. בשלב זה לא ברור על איזו משתי הפלטפורמות מבוססת גרסת ארבע הדלתות.

מרצדס-GT AMG עם ארבע דלתות - למשפחה הממהרת


מכונית הספורט-סדאן-קופה החדשה תושק באירופה בקיץ הקרוב, אז גם ייחשפו פרטים נוספים - למשל מידות שלא פורסמו בשלב זה. מיבואנית מרצדס, חברת כלמוביל, נמסר כי לישראל היא צפויה להגיע בסמוך לכך, ברבעון הרביעי של השנה.