דגמים חדשים ומחודשים מושקים בישראל באופן שוטף במהלך השנה, אבל לפעמים נוצר ריכוז חידושים גדול בזמן קצר יחסית, מה שמחייב ריכוז המידע הנוגע להם. על טויוטה קאמרי ופולקסווגן פולו החדשות ניתן לקרוא בנפרד (בלחיצה על הקישורים). 

ג'יפ קומפאס – תחילת חודש מאי
דגם חדש של רכב פנאי קומפקטי (C-SUV) יוקרתי – יתחרה באודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, יגואר E-פייס, לקסוס NX, מרצדס GLA. בשלב זה לא ידועים פרטים ביחס למפרט שיוצע בישראל, אולם ככל הנראה מערכת ההנעה תהיה מבוססת על מנוע 1.4 ל' טורבו עם 170 כ"ס, תיבה אוטומטית עם 9 הילוכים והנעה כפולה. 

הרבה דגמים חדשים ומחודשים – ממש בקרוב


סקודה קארוק – תחילת חודש מאי
רכב פנאי קומפקטי (C-SUV) זהה בבסיסו לסיאט אטקה ולפולקסווגן טיגואן, יוצע בישראל בתחילת מאי עם שני מנועי טורבו-בנזין – 1.0 ל' (115 כ"ס), 1.5 ל' (150 כ"ס) – ודיזל אחד: 2.0 ל' (150 כ"ס) – כולם עם תיבה רובוטית דו-מצמדית עם 7 הילוכים (מצמדים 'יבשים' בבנזין, מצמדים 'רטובים' בדיזל). גרסאות הבנזין יוצעו עם הנעה קדמית, הדיזל עם הנעה כפולה. 

סקודה קארוק יוצע בישראל בשלוש רמות גימור – 'אמבישן', 'סטייל' ו'אקסקלוסיב'. מערכות הבטיחות התקניות כוללות בלימת חירום אוטונומית (ללא זיהוי הולכי רגל), התרעת סטייה מנתיב עם תיקון ובקרת שיוט אדפטיבית. מערכת לניטור שטחים מתים תוצע בתוספת תשלום.

הרבה דגמים חדשים ומחודשים – ממש בקרוב


וולוו XC40 – אמצע חודש מאי 
דגם חדש של רכב פנאי קומפקטי (C-SUV) יוקרתי. יוצע מאמצע מאי ולפחות בהתחלה רק עם המנוע הבכיר – 2.0 ליטר טורבו עם 247 כ"ס, הנעה כפולה ותיבה אוטומטית עם 8 הילוכים.

הדגם יוצע בשלוש רמות גימור ('מומנטום', 'מומנטום פלוס' ו-'R דיזיין') ומערכות בטיחות תקניות רבות: בלימת חירום אוטונומית, עמעום אורות אוטומטי, זיהוי שלטי מהירות, התרעת סטייה מנתיב עם תיקון, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד; מערכת לניטור שטחים מתים תוצע בתוספת תשלום.

הרבה דגמים חדשים ומחודשים – ממש בקרוב


מיני קופר מחודשת – סוף חודש מאי
דגם מחודש לסופרמיני (קטגוריה B) של מיני יוצע בישראל מסוף מאי. החידוש העיקרי הוא בגזרת מערכות ההנעה עם החלפת תיבת ההילוכים – מאוטומטית-פלנטרית 6 הילוכים לרובוטית דו-מצמדית עם 7 הילוכים. כמו כן, גרסת One תוצע עם מנוע חדש (1.5 ל' טורבו, במקום 1.2 ל' טורבו), אבל עם אותו ההספק כבמנוע הקודם (102 כ"ס).

סביר שהדגם המעודכן יוצע עם מערכות בטיחות מתקדמות (בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית וזיהוי שלטי מהירות), שהוצעו עד היום רק בחו"ל. בהמשך תוצג גרסת JCW מחודשת המצוידת בתיבה אוטומטית-פלנטרית עם 8 הילוכים.

הרבה דגמים חדשים ומחודשים – ממש בקרוב


סיטרואן C3 איירקרוס – תחילת חודש יוני
רכב פנאי קטן (B-SUV) שהוצג ביוני 2017, מבוסס על אותה רצפה (PF1) המשרתת את פיג'ו 2008 ואופל קרוסלנד, שהושק כאן לא מכבר. מידע לא נמסר, אך סביר כי יוצע כאן עם מנוע 1.2 ל' טורבו ותיבה אוטומטית עם 6 הילוכים.  

הרבה דגמים חדשים ומחודשים – ממש בקרוב


סאנגיונג טיבולי – חודש יוני וגם יולי
רכב פנאי קטן (B-SUV) זה – המשווק בישראל מזה כשנתיים וחצי בגרסתו הרגיל וחצי שנה בגרסתו המוארכת, XLV – יוצג בעוד מספר שבועות עם מפרט בטיחות משופר. המפרט כולל מערכת בלימת חירום אוטונומית, ועל פי Euro NCAP, הוספת מערכת בטיחות זו מעלה את ציון הריסוק של הדגם – משלושה כוכבים לארבעה. המערכת תוצע תחילה ב-XLV, ובסביבות יולי גם בטיבולי הקצר. 

הרבה דגמים חדשים ומחודשים – ממש בקרוב


לנד רובר ריינג' רובר ספורט/ריינג' רובר – חודש יולי
גרסאות מחודשות לשני רכבי הפנאי הגדולים (E/F-SUV) והיוקרתיים. החידוש העיקרי הוא בתחילת השיווק של גרסאות היברידיות נטענות-רשת (PHEV), המצוידות במנוע 2.0 ל' טורבו (300 כ"ס) ומנוע חשמלי (116 כ"ס), הניזון מסוללה גדולה יחסית (13.1 ק"ו/שעה). 

הודות להטבות המס המפליגות לכלי רכב היברידיים נטעני-רשת, יוצעו גרסאות אלו במחיר זול משמעותית ביחס לשאר הגרסאות של כל אחד מהדגמים – ריינג' רובר ספורט PHEV יוצע ב-615,000 שקלים וריינג' רובר PHEV יוצע ב-843,000 שקלים. מדובר בהבדלי מחירים הנעים בין 340,000 ל-400,000 שקלים בהשוואה לגרסאות מקבילות בביצועים ובאבזור. 

הרבה דגמים חדשים ומחודשים – ממש בקרוב


פורד פיאסטה – חודש יולי
דגם חדש לסופרמיני (קטגוריה B) הכה-וותיקה של פורד – נוסדה ב-1976, דור קודם ב-2009, דור שביעי-נוכחי בסוף נובמבר 2016 – וזה יושק בישראל במהלך חודש יולי. אין בשלב זה פרטים ביחס לגרסאות, לרמות הגימור ולאבזור, אבל המנוע יהיה 1.0 ליטר טורבו-בנזין 3 צילינדרים, ובגרסה עם תיבה אוטומטית (פלנטרית, 6 היל') הספק המנוע הוא 100 כ"ס. כמו כן, ייתכן ופיאסטה תוצע גם בגרסת פנאי מוגבהת ('אקטיב').

הרבה דגמים חדשים ומחודשים – ממש בקרוב


קיה סטוניק – חודש יולי
רכב פנאי קטן (B-SUV) זה יוצע בישראל עם מנוע 1.0 ל' טורבו (120 כ"ס) – ולפחות בשלב הראשון יוצע עם תיבת הילוכים ידנית בלבד; גרסה אוטומטית, תיבה רובוטית דו-מצמדית, תוצע בעולם ביוני וזו תגיע לכאן מעט מאוחר יותר. מפרט אבזור הבטיחות, יכלול, ככל הנראה, רק מערכת בלימת חירום אוטונומית. לפחות מפרט האבזור התקני (רמת EX) צפוי לכלול גג שמש חשמלי.

הרבה דגמים חדשים ומחודשים – ממש בקרוב


קיה סטינגר – חודש יולי
לראשונה בישראל תוצע מכונית סלון (קטגוריה E) קוריאנית. קיה סטינגר תשווק עם מנועי 2.0 ל' טורבו עם 256 כ"ס ו-3.3 ליטר V6 עם 370 כ"ס. לתיבת ההילוכים האוטומטית 8 הילוכים – וההנעה, חשוב לציין, אחורית.

סטינגר תוצע בשתי רמות גימור – 'GT' בצמוד ל-2.0 ל' טורבו, ו-'GT ליין' בגרסת V6. מערך אבזור הבטיחות התקני צפוי להיות נרחב – עם בלימת חירום אוטונומית, עמעום אורות אוטומטי, התרעת סטייה מנתיב ותיקון, בקרת שיוט אדפטיבית וניטור שטחים מתים. 

הרבה דגמים חדשים ומחודשים – ממש בקרוב