יצרנית הרכב היפנית לא מספקת פרטים כלשהם לגבי הקורולה סדאן, למעט איור חלקי במיוחד. המשפחתית החדשה צפויה להימכר בגרסאות בנזין וכלאיים, ותתבסס על פלטפורמת TNGA (ר"ת של "פלטפורמה גלובלית חדשה של טויוטה"). היא צפויה להציע חרטום דומה לזה של גרסאות ההאצ'בק והסטיישן, כמו גם אורך ובסיס גלגלים דומים לסטיישן, אך עם מבנה תא מטען שונה.
הפלטפורמה המודולרית של טויוטה מהווה בסיס, בין היתר, לקורולה האצ'בק, טויוטה C-HR ופריוס. סביר כי הקורולה סדאן החדשה תוצע גם בגרסאות כלאיים דומות להאצ'בק - כלומר 1.8 ליטר עם הספק כולל של 122 כ"ס או 2.0 ליטר עם הספק כולל של 180 כ"ס.
פרטים נוספים צפויים בתערוכת גואנגזו, שתיערך השנה לאורך ארבעה ימים החל מה-16 בנובמבר. הקורולה החדשה צפויה בישראל במהלך 2019, אם כי עדיין לא ידוע בדיוק מתי.