סדנת ההתאמה האישית של ב.מ.וו, "אינדיבידואל" (Individual), חשפה יצירה יחידה במינה המבוססת על הסדרה 8 החדשה. תחת השם "נייט סקאי" (Night Sky, שמי לילה), המהדורה המיוחדת מציעה משהו שאין לאף רכב אחר על כדור הארץ - חלקים ממטאוריט שהגיע מהחלל החיצון.

כן, כנראה שנגמרו הגימיקים הארציים, וב.מ.וו עוברת כאן לאימוץ חומרים ממטאוריט שהתרסק אל כדור הארץ. את חייו המטאוריט מסיים כך כקישוט בתא הנוסעים - בין היתר תמצאו אותו בספי הדלתות, ידית בורר ההילוכים, בורר ה-iDrive (מערכת המולטימדיה) ובלוח גדול יחסית בקונסולה המרכזית התחתונה.

ב.מ.וו תכננה את הדגם לרגל מטר המטאורים שנראה מכדור הארץ בסוף השבוע, ובמהלכו נחתו בכוכב הכחול רסיסים של המטאוריט 2003EH. מלבד חלקי המטאוריט (שלא נמסר מתי הגיע אלינו מהחלל החיצון), הסדרה 8 היחידה במינה מציעה גם פרטי עיצוב מיוחדים נוספים, בהם "כוכבים" מוארים במשענת היד ודיפונים "בהשראת גופים שמיימיים".

לא מהעולם הזה: ב.מ.וו M850i משובצת במטאוריט
חלקי מטאוריט ו"כוכבים". ב.מ.וו M850i נייט סקאי

הנייט סקאיי מבוססת על ה-M850i xDrive, שהושקה זה עתה בישראל. מכונית הקופה הגדולה, שאורכה 485 ס"מ, רוחבה 190 ס"מ וגובהה 135 ס"מ, מצוידת במנוע טווין-טורבו בנזין בנפח 4.4 ליטר, עם 530 כ"ס, תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה. היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.7 שניות ולמהירות מרבית של 250 קמ"ש - מכובד במונחי כדור הארץ, איטי למדי במונחים שמיימיים.

לא מהעולם הזה: ב.מ.וו M850i משובצת במטאוריט


המהדורה המיוחדת אינה מיועדת לייצור סדרתי. בהתאם, מחירה אינו ידוע. מחיר M850i רגילה בישראל עומד על החל מ-1.25 מיליון שקל.