מיני של ב.מ.וו חשפה מתיחת פנים לקלאבמן (Clubman), המכונית שהחלה כגרסת סטיישן ייחודית של המיני הרגילה, והפכה בדור הנוכחי לדגם עצמי מקטגוריית המשפחתיות הקומפקטיות. ארבע וחצי שנים אחרי הצגתה במתכונת החדשה, היא עוברת רענון אמצע חיים קל.

כמו באחותה הקטנה, הקלאבמן זוכה לעדכון קליל ביותר לעיצוב החיצוני, שעיקרו סבכה קדמית חדשה בשני עיצובים - פסים אופקיים בדגמים הרגילים (שתמונותיהם לא פורסמו), כוורת בגרסאות ה-S (שכן). יש גם חישוקים קלים בעיצוב חדש, חבילת קישוטים שחורים במקום כרום למי שמעוניין (למשל הטבעות סביב יחידות התאורה הקדמיות) ומאחור פנסים בצורת דגל בריטניה (בתוספת תשלום).

יחידות התאורה הקדמיות יהיו כעת מסוג מטריצת לד (בתוספת תשלום), כאשר יחד עם מצלמה פנסים אלה יכולים לכבות חלק מהתאורה בכל יחידה לפי תנאי הדרך ולמניעת סינוור משתמשי דרך אחרים. מאחור יש כעת פנסי לד בכל הגרסאות (בעיצוב הדגל כאמור בתשלום נוסף).

הוצגה מיני קלאבמן מחודשת


בתא הנוסעים מיני מבטיחה שיפור לאיכות החומרים, כמו גם דיפוני עור חדשים בחלק מהגרסאות. הקלאבמן גם מצטרפת לתוכנית ה"מיני שלך" (MINI Yours), במסגרתה קונים יוכלו להתאים אישית את העיצוב באמצעות אביזרים רבים, חלקם אף בהתאמה אישית מלאה.

הוצגה מיני קלאבמן מחודשת


מתחת לעור אין שינויים דרמטיים, למעט מעבר מתיבת שישה הילוכים אוטומטית פלנטרית לתיבה רובוטית דו-מצמדית עם שבעה יחסי העברה. גרסת הדיזל הבכירה, שלא מיועדת לישראל, תצויד בתיבת שמונה הילוכים אוטומטית פלנטרית חדשה.

הוצגה מיני קלאבמן מחודשת


המנועים נותרו ללא שינוי - יחידות בנזין עם 102, 136 או 192 כ"ס (בישראל מוצעות רק שתי הבכירות). היצע הדיזל, שכאמור לא מיועד לנו, כולל מנועים בעלי הספק בין 116 ל-190 כ"ס.

הוצגה מיני קלאבמן מחודשת


שיווק הקלאבמן המחודשת, שמוצגת בימים אלה בתערוכת שנגחאי בסין, צפוי להתחיל באירופה בחודשים הקרובים. לישראל היא תגיע ברבעון האחרון של 2019, כך נמסר ל"אוטו" מחברת דלק מוטורס, יבואנית המותג. לפי שעה לא ידוע אם יחול שינוי בהיצע הגרסאות בישראל (קופר וקופר S בנזין) או במחיר (החל מ-203 אלף שקל).