טויוטה מכרה 10 מיליון יחידות מדגמי הלנד קרוזר השונים, כך נמסר מהיצרנית. הרכב ה-10 מיליון נמכר ב-31 באוגוסט, כך עולה מבדיקה שביצעה. טויוטה לנד קרוזר הוצג לראשונה ב-1 באוגוסט 1951 תחת השם "BJ", וארבע שנים מאוחר יותר החל ייצוא של הדגם - שמשווק כיום ב-170 מדינות מסביב לעולם.

בישראל הלנד קרוזר נמכר מאז 1997, ויותר מ-24 אלף יחידות נמסרו ללקוחות מאז. בשנה שעברה נמסרו 1,346 יחידות ובמחצית הראשונה של 2019 לא פחות מ-918, זינוק של 15% לעומת התקופה המקבילה אשתקד - זאת למרות גילו המתקדם של הרכב. לעובדה זו סייע כנראה מותו של מתחרו הישיר, מיצובישי פאג'רו.

טויוטה מדווחת כי 400 אלף יחידות מהלנד קרוזר נמכרות ברחבי העולם מדי שנה. בנתונים נכללים כל דגמי המשפחה, שכוללים גרסאות שטח קשוחות במבנה המזכיר את ה-BJ המקורי, גרסאות פנאי (כיום סדרה 150 שנקראה פראדו בעבר אצלנו) וגם רכבי פנאי גדולים (סדרה 200 שנמכרה אצלנו בעבר כ"לנד קרוזר V8"). במכירות הגלובליות נכללות גם גרסאות לקסוס של הדגם המשווקות באמריקה - בהן ה-GX, תאום הלנד קרוזר "שלנו" וה-LX (לנד קרוזר 200).

טויוטה מציינת 10 מיליון לנד קרוזר


בישראל, יבואנית טויוטה הכריזה לאחרונה על קמפיין שיווקי בכיכוב בעלי הדגם הישראלים. תחת השם "ננהג על-ידי לנד קרוזר" (DRIVEN by Land Cruiser), יוניון מוטורס מאפשרת לגולשי אתר ייעודי לשתף בחוויות שצברו עם הלנד קרוזר שלהם. עד כה השתתפו בקמפיין מאות גולשים.