ניסאן חשפה את הפטרול (Patrol) המחודש, רכב פנאי ענקי שמשווק בארה"ב תחת השם ניסאן ארמדה. הפטרול מתעדכן לכבוד 2020 עם עיצוב מובדל יותר מאחיו התאום, שעבר עדכון קל יותר לשנת הדגם החדשה בארה"ב.

הפטרול מיועד בעיקר לשווקי המזרח התיכון, ובהתאם ניסאן מבטיחה כי איכות המיזוג שופרה והותאמה למדינות בהן האקלים חם במיוחד. שיפור בוצע גם לבידוד מפני רעשים ורעידות ונוספו מערכות בטיחות ונוחות חדשות - בהן התרעת התנגשות עם זיהוי הולכי רגל ובלימת חירום אוטונומית, מערכת מולטימדיה משודרגת עם שיקוף טלפונים ומסך נוסף לתפעול מערכות הרכב מתחתיה.

בתא הנוסעים ניסאן מבטיחה דיפוני עור מהודרים יותר, ריפודי עור בתפירת יהלום וגלגל הגה מצופה עור בתפירה ידנית. מבחוץ עיצוב הדגם חודש עם פגושים ויחידות תאורה שונים, כולל לראשונה בתולדות ניסאן פנסי איתות סיקוונסיאליים (דינמיים). יחידות התאורה הראשיות עוצבו במוטיב שניסאן מכנה "בומרנג", גם מאחור, והסבכה הקדמית בעיצוב ה-"V-מושן" (Motion, תנועה) של המותג.



מתחת למכסה המנוע הפטרול מוצע בשתי גרסאות בנזין - V6 בנפח 4.0 ליטר שמפיק 275 כ"ס ו-40.1 קג"מ או V8 בנפח 5.6 ליטר שמספק 400 כ"ס ו-57 קג"מ (יחידת הכוח הזו היא היחידה שזמינה בארמדה בארה"ב). ההנעה אחורית או כפולה, בשני המקרים עם תיבת שבעה הילוכים אוטומטית.

בדרך למזה


מידות הרכב המחודש לא פורסמו. אם לשפוט מהארמדה המעודכן, האורך עומד על כ-530 ס"מ, הרוחב על כ-203 והגובה על למעלה מ-190 ס"מ.

בדרך למזה
ניסאן ארמדה, האח האמריקני

שיווק ניסאן פטרול המחודש יחל בחודש הבא במזה"ת, ובהמשך הרכב יגיע לשווקים נוספים בעולם. לפי שעה לא ידוע על תוכניות של חברת קרסו, יבואנית ניסאן, להציע בישראל את הפטרול (או הארמדה).