צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן לישראל, צפויה להתחיל תוך שבועות ספורים בשיווק הטי-קרוס (T-Cross), רכב פנאי קטן המבוסס על פלטפורמת הפולו. מכוניות ראשונות אף נצפו כבר בארץ.
 
הטי-קרוס חולק עם הפולו בסיס גלגלים באורך 255 ס"מ, אך הוא ארוך ממנה בכחמישה ס"מ (411). זה הופך אותו לקצר בשלושה ס"מ מסיאט ארונה (המבוסס על אותה פלטפורמה) ובסיס הגלגלים שלו קצר ב-1.5 ס"מ. עם גובה של 158 ס"מ, הוא גבוה בכ-14 ס"מ מהפולו.
 
הרכב החדש, שהוצג באוקטובר 2018, יוצע בישראל עם מנוע 1.0 ליטר טורבו-בנזין עם שלושה צילינדרים ו-115 כ"ס. תיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד משלימה את יחידת הכוח שמגיעה אף היא מהפולו ודגמי קבוצת פולקסווגן אחרים. הביצועים נאותים עם האצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 9.9 שניות ו-193 קמ"ש מרביים. 

פולקסווגן טי-קרוס כמעט בישראל
צילום: פולקסווגן
 
הטי-קרוס יוצע בכמה רמות אבזור, שיכללו בין היתר מערכות בטיחות מתקדמות וכמובן את מערך המולטימדיה העכשווי של הקבוצה, בקרת אקלים, וחישוקים קלים.

פולקסווגן טי-קרוס כמעט בישראל
צילום: פולקסווגן
  
הטי-קרוס לא צפוי להיות זול ויתמקם באזור היקר יותר של רכבי הפנאי הקטנים: מחירו, כך השמועות, יחל סביב 130 אלף שקל (לא מפתיע בהתחשב בכך שפולו דומה עולה מ-123 אלף). מחיר רמות האבזור הגבוהות עשוי להגיע עד אזור ה-150 אלף שקל.