חברת לובינסקי, יבואנית קבוצת PSA (פיג'ו, סיטרואן, DS ואופל) ו-MG, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ג'ינרג'י, ספקית עמדות טעינה למכוניות חשמליות. זאת, לקראת תחילת שיווק מבחר דגמים חשמליים בשנת 2020 על-ידי לובינסקי.
 
ביבואנית צפויים להשיק קרוב לעשרה דגמים כאלו, זמן קצר לאחר שהחל שיווק הגרסה החשמלית של MG ZS, רכב הפנאי הקטן. במניין יכללו כלי רכב חשמליים נוספים לצד דגמים מחושמלים אחרים - כלאיים נטענים משקע.
 
ג'ינרג'י תהיה שותפה ראשונה בהחדרת ה-ZS EV בישראל. ביבואנית מעריכים כי רכב הפנאי החשמלי יימכר בכמויות גדולות, והודיעו כי הם נמצאים במגעים עם ספקיות תשתית נוספות להרחבת השירות. חברת ג'ינרג'י היא מהוותיקות בתחום בארץ ורשמה את מספר התקנת עמדות הטעינה הגדול בישראל עד כה.

​לובינסקי תשתף פעולה עם ג'ינרג'י בהקמת עמדות טעינה
צילום: אופל
 
כפי שסיפרנו בעבר, לובינסקי צפויה להתחיל במחצית השנייה של 2020 בשיווק מבחר דגמים חשמליים: אופל קורסה החדשה (חשמלית מלאה) וגרנדלנדX  בגרסת PHEV (כלאיים נטעת). בפיג'ו מדובר ב-208 ו-2008 בגרסאות חשמליות מלאות, לצד דגמי PHEV של ה-3008 ו-508. גם ב-DS תוצע גרסת PHEV של ה-7 קרוסבק נטענת ו-3 קרוסבק בגרסה חשמלית מלאה.
 
מותג MG, איתו יוצאת כאמור לדרך המהפכה החשמלית בלובינסקי, יוסיף ל-ZS החשמלי גם גרסת כלאיים נטענת משקע של רכב פנאי נוסף, ה-HS (פנאי קומפקטי).
 
​לובינסקי תשתף פעולה עם ג'ינרג'י בהקמת עמדות טעינה
צילום: רונן טופלברג

מלובינסקי נמסר כי עד כה בוצעו יותר מ-100 הזמנות ל-ZS החשמלי. לקוחות שיזמינו רכב עד לסוף החודש (ינואר) יקבלו עם הרכב עמדת טעינה ביתית במתנה, לא כולל עלות ההתקנה. בחברה מעריכים כי עד סוף חודש ינואר ימסרו יותר מ-100 כלי רכב נוספים.