הצצה ראשונה ללינק אנד קו החדש, Z02
ה-Z02 הוא רכב הפנאי השני של המותג החשוב של קבוצת ג'ילינתונים ראשוניים שוחררו בסין על פי בקשה שהוגשה על ידי כלי התקשורת למשרד התעשייה וטכנולוגיית המידע המקומי (MIIT). על פי שברירי המידע, ה-Z02 משתמש בפלטפורמת SEA2 של Geely, גרסה מעודכנת של ה-"Sustainable Experience Architecture" המותאמת לכלי רכב קטנים יותר.
עם אורך של 4.46 מטר, ה-Z20 ארוך בסנטימטר אחד מהמכונית למשל מזיקר X הזמינה בחלקים מסוימים באירופה וגם בישראל. ההבדלים ברוחב, בגובה ובבסיס הגלגלים הם פחות מסנטימטר אחד. לפחות בסין, ל-Z20 אמורה להיות הנעה חשמלית של 250 קילוואט (340 כ"ס)וביצועים דומים לזיקר X. הפרסום של MIIT מציין שימוש בסוללת LFP (ליתיום ברזל פוספט), אך אין מידע על קיבולת.
Lynk & Co מכרו עד כה רק את רכב הפנאי 01 פלאג אין הייבריד. באירופה, להבדיל מישראל, הרכב לא נמכר מאז יולי עקב חקיקה של האיחוד האירופי בנושא אבטחת סייבר. אולם Lynk & Co רוצים להתרחב במהירות באירופה בעזרת יבואנים. השנה, מספר השווקים באירופה יגדל משבעה ל-22. Lynk & Co מתכננים 7,000 עד 8,000 רישווים חדשים ברחבי אירופה בשנת 2024.
כפי שהוכרז בסוף 2023, בג'ילי נערכים להרבה התפתחויות בשדרת המותגים הפנימית ולינד אנק קו יהוו חלק מהותי באבולוציה החשמלית: "2024 היא שנת מעבר עבורנו. אנו מקבלים בהבנה נתוני מכירות לא גבוהים בשלב זה", כך בחברה.