הרכב החשמלי החדש לא ישתמש בשם ספרינג ויתחרה מול רכבים חשמליים באותו פלח, על בסיס רמות מחיר דומות מסין כמו Leapmotor T03, שמחירו מתחיל מ-15,500 יורו (כולל תמריצים במדינות כמו איטליה), וה-סיגל, הדגם הזול ביותר של BYD. ה-סיגל נמכר בסין בכ-9,000 יורו ויימכר באירופה החל מאפריל תחת שם אחר ובמחיר "נמוך בהרבה" מ-20,000 יורו, כך אמרו אנשי BYD לאחרונה.
הדגם החדש של דאצ'יה צפוי להימכר במחצית השנייה של 2026, לפני השקת רכבים חשמליים קטנים חדשים מיצרניות אירופיות גדולות יותר, כמו ה-ID.1 של פולקסווגן, שיושק ב-2027 במחיר של כ-20,000 יורו. בשלב זה, אין פרטים טכניים אודותיו.
לוקה דה מאיו, מנכ"ל רנו, אמר כי רכב המיני החשמלי החדש של Dacia יתבסס על הדור הבא של הטווינגו של רנו וייוצר באותו מפעל בנובו מסטו, סלובניה. הטווינגו החדשה תושק בשנה הבאה במחיר של פחות מ-20,000 יורו. דה מאיו הדגיש כי ייצור הרכב החשמל באירופה קריטי כדי להבטיח גישה לתמריצים במדינות כמו צרפת, שם אינו זכאי להטבות מס בשל ייצורו בסין.
בשנה שעברה, ספרינג דורג במקום התשיעי במכירות קטגוריית מיני באירופה עם 21,000 יחידות שנמסרו, לפי נתוני חברת המחקר Dataforce. הוא היה רכב המיני החשמלי השני הנמכר ביותר אחרי פיאט 500e עם 29,000 יחידות ודור הטווינגו היוצא עם 14,000 יחידות.

בסוף השבוע חשפה רנו קדימון של הרכב החשמלי החדש, ממנו אפשר ללמוד מעט אם בכלל; הפרופורציות שלו דומות לאלה של הטווינגו החדשה ונראה שהקרבה ביניהם תהיה גדולה מעל ומתחת, שכן לשניהם אותה שמשת קדמית, קורות, גג ודלתות, כדי לחסוך בעלויות פיתוח ובזמן.
עיצובית, השגריר של דאצ'יה יהיה בעל דלת אחורית אנכית יותר כדי להגדיל את הגמישות ואת נפח המטען וגם כדי לשמר את התמה הרבועה של הרכבים האסטרטגיים של המותג שמטפח כל שנותיו מראה שמרני ופונקציונלי על פני גימיקים וסגנונות מתוחכמים.
זאת ועוד, דה מאיו ציין כי רנו קבעה שיא חדש בזמן הפיתוח של הטווינגו החדשה, שהסתכם ב-21 חודשים בלבד, במרכז הפיתוח המתקדם בשנגחאי, שנקרא Ampere Advanced China Development Center. המרכז בשנגחאי צפוי לפתח גם את הרכב החשמלי החדש של דאצ'יה ומשם נובע הבטחון הגדול שהכול יתנהל לדברם בלוח הזמנים המקורי שנקבע.
בחברת רנו ממשיכים, במקביל להפחית את מספר החלקים בדגמיה החדשים כדי לקצר זמנים ולהפחית הוצאות. ב-2019, מספר החלקים הממוצע ברכב עמד על 2,200–2,600 חלקים. מספר זה צומצם ל-750 חלקים בלבד בטווינגו החדשה, שמכילה 30% פחות חלקים בהשוואה לרנו 5 החשמלית, עליה היא מבוססת.