כנראה שגם ג'יימס בונד לא עוזר. על אף המוניטין המצוין של המותג (שאפילו נבחר למותג "הכי מגניב" בבריטניה לפני מספר שנים), אסטון מרטין מחפשת קונה. לפי דיווח של חברת התקשורת בלומברג, בעלת השליטה ביצרנית מכוניות-העל מבריטניה, חברה מכוויית בשם דאר (Dar) אחזקות, מעוניינת למכור את 64% שבבעולתה לכל המרבה במחיר. היא מקווה להשיג לפחות את מה ששילמה בעצמה לפני כ-5 שנים – כ-500 מיליון ליש"ט.

על-פי דיווחים, לפני כחודשיים בחנה טויוטה את האפשרות לרכישת אסטון מרטין, אך ככל הנראה הנושא לא התקדם אפילו לשלב הבדיקות המעמיקות.
בין הרוכשים הפוטנציאליים כעת עולה שמה של ענקית הרכב ההודית מאהינדרה (Mahindra), שהוזכרה בעבר גם כאחת המתעניינות בסאאב. נכון לעכשיו, שני הצדדים מכחישים. למרות ההכחשות, נראה שלחברת דאר יש סיבה טובה למכור, מאחר ולזכותה רשום חוב "צנוע" של 4.9 מיליארד דולר.

ומה יהיה עם אסטון מרטין? למרות שהחברה מצליחה לשמור על הראש מעל המים מהיבטים כלכליים, וממשיכה להרחיב את היצע הדגמים. רק בחצי השנה האחרונה הציגה החברה ואנקוויש חדשה וגם גרסה פתוחה ל-V12 ואנטאג'. מצד שני, ההערכות בתעשייה גורסות כי ללא יצרנית גדולה להישען עליה, יהיה לאסטון מרטין קשה להתחרות ביצרניות כמו בנטלי, פורשה, למבורגיני (פולקסווגן) או פרארי ומזראטי (פיאט). אלו, למשל, מסוגלות להשקיע מיליארדים בפיתוח של טכנולוגיות חדשות, בעוד לבריטים הצנועים מחזור שנתי שאינו עולה על חצי מיליארד ליש"ט – ורווח נקי פחות מ-80 מיליון פאונד.