מימין: איציק וייץ, אבי קנט ושירו נקמורה"במהלך 2010 אנחנו מקווים להגדיל את מכירות אינפיניטי ב-50%". כך סיפר הבוקר (ראשון) איציק וייץ, מנכ"ל חברת קרסו, בפתיחה החגיגית של אולם התצוגה הרשמי של המותג (בהרצליה).
איניפיניטי יצאה לדרך לפני שנה עם תצוגה מקורית בחברת הריהוט קסטיאל ובהמשך פתחה אולם קטן אך ייחודי בשדרות רוטשילד. ממקומות אלה מצא מותג היוקרה כ-180 לקוחות ישראלים – לא רע לכשעצמו, אך פחות ממה שקברניטי החברה ציפו. אנשי קרסו מתקשים להעריך עד כמה המעבר לתצוגת קבע ישפיע על רמת המכירות אך, הם מניחים שמדובר בצעד חשוב ביותר לביסוס המותג בישראל. לכך יש להוסיף את הציפייה להצטרפותה של ה-M החדשה למבחר – המתחרה של אינפיניטי שתכוון היישר מול סדרה 5 של ב.מ.וו.

"עכשיו כשיש לנו בית, אנחנו יודעים להעריך זאת ומבינים טוב יותר את המושג הומלס" אמר אבי קנט, ראש המותג בחנוכת האולם שהוקם בהשקעה של חמישה מליון שקלים. "לא פשוט להשיק מותג יוקרה בשנה של משבר כלכלי, אבל בגלל חוסר התקציב והעדר אולם התצוגה פעלנו בצורה ממוקדת וייחודית יותר". האולם נבנה בדיוק לפי דרישות העיצוב של אינפיניטי ומציע אווירת הכנסת אורחים ייחודית בענף. אינפיניטי בחרה ללכת בעקבות לקסוס (וגם אודי) ולמקם את אולם התצוגה שלה באזור ההיי-טק של הרצליה פיתוח.
להשקת האולם הגיע, שירו נקמורה (Nakamura) סגן נשיא ניסן-אינפיניטי ואחד ממעצבי הרכב המוערכים ביותר בעולם. נקמורה נתפס כאחראי על המהפך העיצובי שעבר המותג בעשור האחרון וראיון עימו נפרסם בקרוב.