טויוטה ישראל מצפה לגידול משמעותית במכירות ב-2010 עם כוונה להגיע לכמות של 21,000 כלים לעומת 18,500 השנה. זה אומר שנתח השוק שלה יצמח ל-12% לעומת 11.2% השנה. בטויוטה ישראל מעריכים ששוק הרכב המקומי יגדל ב-2010 ויגיע לכמות של 175,000 כלים לעומת 165,000 השנה.

כך עולה מדברים שנשא מיכה כרמון, מנכ"ל טויוטה, בהשקת הלנדקרוזר החדש והכל כך חשוב עבור המותג בישראל. הרכב החדש, עליו סיפרנו רק לפני ימים ספורים, היה בשנים האחרונות כלי השטח הנמכר ביותר בקטגוריה, שם הוא החזיק לא פעם בנתח של כ-40% מכלל הפלח. ב-2008 נמכרו כ-1,800 כלים כאלה, אך ב-2009 רק 450, בגלל הפסקת הייצור באמצע השנה.
בטויוטה מעריכים כי בשל הביקוש הגבוה בכל העולם, הם יתקלו השנה בבעיות אספקה ולכן ימכרו רק מעט יותר מ-1,000 כלים. באופן מעניין בהשקה "שקטה" שערכו השבוע ללקוחות כבר הוזמנוכ-350 כלים.

הלנדקרוזר נחת בארץ ב-99' והפך לסיפור הצלחה גדול עם מכירה של 14,000 כלים. הדגם החדש מבוסס על שלדת קודמו (כלומר עדיין "שטח" שמתבסס על שלדה נפרדת), משתמש באותו מנוע (3.0 ליטר, 173 כ"ס) ומציע מראה יוקרתי יותר מבחוץ (בייחוד בגרסה הארוכה בה הועבר הצמיג הרזרבי לתוך תא הנוסעים) אך בייחוד מבפנים. שם תגלו כי הדגם החדש מצויד ומאובזר יותר מקודמו ומציע פנים מהודר יותר משמעותית. גם רשימת הציוד הבטיחותי שופרה עם 7 כריות אוויר. לפי היצרן הוא גם חסכוני ומעודן יותר, ומערך היגוי חדש אמור לשפר את הניהוג. בטויוטה ישראל מתכוונים גם להדגיש את הפן היוקרתי של הרכב החדש.

טויוטה ישראל צמצמה מ-10 ל-5 את מספר הגרסאות בהן יוצע הרכב החדש, בין היתר כי שיווק מהדורות הבנזין הופסקה. הלנדקרוזר יוצע בארבע רמות גימור בגרסה הארוכה ובאחת בקצרה. המחירים כמו שסיפרנו נעים בין 305,000 שקלים (קצר) ל-500,000 שקלים לגרסה המפוארת שתכלול את מערך המתלים המתכוון אלקטרונית, מקרר, מושבים אחוריים מתקפלים חשמלית ועוד. בטויוטה צופים שגרסאות הביניים ('סלקט' ו'לקשרי') יזכו למרב הביקוש עם מחירים של 345,000 ו-370,000 שקלים.