מרצדס E קלאס 2022 - אוטו

מרצדס E קלאס 2022 יד שניה

מרצדס E קלאס 2022 יתרונות וחסרונות

יתרונות מתוחכמת, אבזור עשיר, סביבת נהג מרשימה, יכולת דינמית, יחידות כוח
חסרונות איכות חומרים והרכבה טעונה שיפור, איכות נסיעה לא מספקת, הספקי מנוע נמוכים ביחס למחיר
בשורה התחתונה מרשימה מאוד, אך לא מושלמת ויקרה יחסית

מרצדס E קלאס 2022 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    ב-2021 החל בארץ שיווקה של E קלאס מחודשת. מתיחת הפנים הביאה עימה שינויי עיצוב נרחבים יחסית, שאמורים לסייע ל-E קלאס ליישר קו עם העיצוב המודרני של מרצדס.

    כל גרסאות ה-E קלאס יציעו מעתה שני מסכי "10.25 (מולטימדיה+מחוונים) או שני מסכי "12.3 בתוספת תשלום.

    בקרת השיוט האדפטיבית שודרגה למערכת נהיגה אוטונומית ברמה 2, שתאפשר נהיגה כמעט ללא מעורבות נהג עד 60 קמ"ש בתנאים מסוימים. בקרת השיוט האדפטיבית גם תיעזר במערכת הניווט ובדיווחים בזמן אמת, כדי להאט לפני עומסי תנועה, צמתים, עיקולים וכיכרות.

    הגרסה ההיברידית-נטענת הפופולרית בישראל היא E300e: מנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר ומנוע חשמלי בהספק משולב של 320 כ"ס; סוללה בקיבולת 13.5 קוט"ש מעניקה טווח חשמלי של 57 ק"מ.

    רמת הגימור 'אדישן' הבסיסית כוללת, בין השאר, תאורת לד, חישוקי "18 ותפעול חשמלי למושבים הקדמיים. רמת הגימור 'פרמיום' מוסיפה מושבים אקטיביים ומצלמות היקפיות.

    במפרט הבטיחות בלימה אוטונומית, תיקון סטייה, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית, הימנעות מתאונה, וסיוע בשמירת מרחק בשיוט רגוע (גם ללא בקרת השיוט).

  • עיצוב ונוכחות

    מתיחת הפנים עשתה טוב ל-E, כעת עם הופעה יותר מובחנת ועכשווית, ועם זאת אינה אגרסיבית מדי.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג עשירה ומזמינה. את מרב תשומת הלב תופסים צמד צגי 12.3 שהגיעו לכאן במסגרת מתיחת הפנים – ומערך MBUX בגרסה משופרת. פריטים רבים נוחים לתפעול, אך לא אהבנו את פקדי המגע החדשים שעל גלגל ההגה; הם צפופים ואינם נוחים לתפעול.

    תנוחת הנהיגה הנמוכה קצת מפתיעה, ונדרש זמן כדי לסגל תנוחה נוחה.

    מפרט הבטיחות עשיר, אבל הוא היסטרי גם כאשר המערכת פסיבית, וכאשר מדובר במערכת אקטיבית פעולתו בוטה ולעיתים גם מבהילה.

    מאחור המרחב נאה למדי כיאה למכונית סלון. לתא המטען (370 ליטר) מבנה מוזר בגלל מיקום הסוללות.

  • מנוע וביצועים

    היחידה ההיברידית נטענת שנבחנה מייצרת 320 כ"ס ו-71.4 קג"מ, לתיבה האוטומטית 9 הילוכים וההנעה אחורית; יש כאן שפע של כוח זמין, יכולות עקיפה בעומס וצבירת מהירות בקלות גם במעלה הררי תלול וממושך.

    פעולת התיבה זורמת וחלקה, אולם כאשר חוזרים למצערת, בייחוד בנסיעה איטית, התגובות אינן תמיד חלקות.

  • נוחות והתנהגות

    כמקובל בהיברידיות נטענות, כבדות מהרגילות – כאן ב-290 ק"ג – גם כאן האתגרים בפני מערך המתלים גדולים יותר, והתוצאה היא נוחות נסיעה טובה, אך לא מצוינת.

    גם מחוץ לעיר הנוחות נאותה והנסיעה נעימה, אבל חסר ריסון על פני גלי כביש. רעשי הכביש סבירים, רעשי הרוח בולטים יותר.

    ה-E קלאס מספקת חוויה דינאמית מפתיעה, בהינתן הממדים והאופי המוצהר של הרכב, ומשלים אותה היגוי שמשקלו נכון ויש לו פעולה מדויקת. כמו בהרבה גרסאות היברידיות-נטענות אחרות, גם כאן התגובה לבלימה אינה פרוגרסיבית מספיק.

  • תמורה למחיר

    המחיר של E קלאס מתחיל קצת מעל חצי מיליון שקלים. אומנם התחרות קטנה ומחיר הדגמים המתחרים נמוך אך במעט, אבל במחיר הזה, מרצדס E300e יקרה מדי.

  • צריכת דלק

    ביום המבחן העמוס צריכת הדלק הייתה 11.7 ק"מ/ל' בתפעול משולב. בטיול נינוח ובסיוע הסוללה הצריכה היא 16.1 ק"מ/ל'.

     

  • טווח נסיעה

    הטווח החשמלי הרשמי הוא 57 ק"מ, אך בפועל הגענו ל-41 ק"מ.

  • מה חדש במרצדס E קלאס 2022

    אין עדכונים במפרט בשנת המודל 2022.

  • סיכום

    מכונית סלון משובחת - אך יקרה מדי.

מרצדס E קלאס 2022 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג מרצדס E קלאס

כתבות ומבחני דרכים מרצדס E קלאס

ברשותך מרצדס E קלאס?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5