פיג'ו 208 - אוטו

פיג'ו 208 מידע כללי

קטגוריה: סופרמיני
גירסה מומלצת:
18.5 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2020

פיג'ו 208 יתרונות וחסרונות

יתרונות ביצועים, עיצוב, סביבת נהג, צריכת דלק, אבזור, התנהגות כביש
חסרונות מרחב לנוסעים מאחור, תא מטען, רעשי כביש, מחיר
בשורה התחתונה מרשימה, אך יקרה

פיג'ו 208 2024 חוות דעת

נבדק על ידי שגב אלעד

  • רקע כללי

    זהו הדור השני של פיג'ו 208, מכונית הסופרמיני של היצרנית. ה-208 החדשה נחשפה לראשונה בפברואר 2019. ומתבססת על פלטפורמה חדשה לגמרי (EMP1) שתוכננה מראש כך שתתאים הן ליחידות הנעה מסורתיות (בנזין, דיזל) והן ליחידת הנעה חשמלית מלאה.

    הדור החדש ארוך מקודמו ב-7 ס"מ (405.5 ס"מ) ונמוך ממנו ב-4 ס"מ (143 ס"מ), כאשר הרוחב דומה (174.5 ס"מ) ובסיס הגלגלים זהה (254 ס"מ) לדור היוצא.

    היצע המנועים בעולם רחב למדי. לצד מנוע דיזל שלא הגיע לישראל (1.5 ל', 100 כ"ס) ישנו מנוע הבנזין המוכר בנפח 1.2 ל' (3 ציל') המוצע בשלוש רמות הספק. גרסה אטמוספרית אחת (75 כ"ס) לצד שתי גרסאות מוגדשות - 100 או 130 כ"ס. האחרונות מוצעות גם עם תיבה אוטומטית (8 היל') והן אלה הרלוונטיות לשוק המקומי.

    זהו הדור הראשון של פיג'ו 208 שמוצע בגרסה כל חשמלית. זו מציעה 136 כ"ס וטווח הנסיעה המירבי עומד על 340 ק"מ בזכות סוללה בנפח 50 קילוואט-שעה. ישנה אפשרות לטעינה מהירה בקצב של עד 100 קילוואט.

    פיג'ו 208 החדשה הגיעה לישראל באוקטובר 2020 בגרסת הבנזין החזקה (130 כ"ס, שתי רמות גימור) לצד הגרסה החשמלית.

  • עיצוב ונוכחות

    ל-208 החדשה עיצוב נועז ובולט. יחידות התאורה מאחור מרשימות, מלפנים בולטים ה"ניבים" והפרופורציות מצוינות.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג מציגה את הפרשנות העדכנית לפילוסופיית ה-"i-קוקפיט" של היצרנית. היא מחולקת למספר מפלסים, וגם כאן גלגל ההגה ממוקם נמוך, כאשר המחוונים מעליו.

    לוח המחוונים הדיגיטלי נאה, מסך המולטימדיה בראש הקונסולה (לא מספיק איכותי ומעט איטי) ו"פסנתר" המתגים נמצא מתחתיו. איכות החומרים טובה מאוד ביחס למקובל בקטגוריה.

    תנוחת הנהיגה טובה והמושבים מוצלחים. הראות החוצה אינה מושלמת. המרחב מלפנים מספק, אבל התחושה צפופה לעיתים.

    הכניסה והיציאה לספסל האחורי אינה נוחה במיוחד. גם המרחב שם לא נדיב.

    תא המטען מציע נפח סביר לקטגוריה (311 ל').

  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-1.2 ל' (130 כ"ס) מציע ביצועים טובים מאוד. התאוצות מרשימות והוא דוחף בנחישות גם בעקיפות מהירות. תיבת ההילוכים פועלת לרוב בצורה חלקה ונעימה.

    לגרסה החשמלית (136 כ"ס) ביצועים נאים מאוד, והיא מרשימה במיוחד בהאצות הביניים המיידיות. מצב 'ספורט' מביא לתגובות מהירות ומרשימות עוד יותר.

  • נוחות והתנהגות

    המתלים ברמת הגימור GT-ליין שנבחנה מכוילים על הצד הנוקשה, ולמרות זאת ה-208 מפתיעה עם נוחות נסיעה טובה, בזכות ריסון טוב ועבודת בולמים איכותית.

    בידוד רעשי הרוח טוב, אך ישנם לא מעט רעשי כביש.

    היכולת הדינאמית טובה מאוד. 208 נכנסת לפניות בנחישות ובצורה מדויקת, להגה משקל נכון במצב ספורט, ויכולת הבלימה טובה. היא אפילו די מהנה לנהיגה.

  • תמורה למחיר

    מחירה של פיג'ו 208 מציב אותה בחלק היקר של הסגמנט, אך מדובר במכונית איכותית, מאובזרת ועשויה היטב שמצדיקה את מחירה.

  • גרסאות ורמות גימור

    גרסת הבנזין מוצעת בשתי רמות גימור: 'פרמיום S', שמציעה מפרט בטיחות נאה עם בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ושמירת הרכב במרכזו, כמו גם בקרת שיוט אדפטיבית; ברשימת האבזור נמצאים חישוקי "16, תאורת לד, מפתח חכם, מחוונים מוקרנים, מולטימדיה עם צג "7, טעינה אלחוטית ועוד.

    רמת הגימור השנייה, 'GT', מציעה בנוסף בתחום הבטיחות ניטור שטחים מתים ועמעום אורות אוטומטי. במפרט האבזור גם פריטי עיצוב ספורטיביים מחוץ לרכב ובתוכו, חישוקי "17, תאורת לד חכמה וחיישני חניה קדמיים; ברמת גימור זו ניתן לקבל גם גג זכוכית פנורמי בתוספת תשלום.

    הגרסה החשמלית תוצע רק ברמת גימור 'פרמיום S', ולמעט פרטים קוסמטיים קטנים היא כמעט זהה לגרסת הבנזין המקבילה.

  • בטיחות

    פיג'ו 208 נבדקה במבחן הריסוק של יורו NCAP בשנת 2019 וזכתה לציון של 4 כוכבים, עם 91% בהגנה על מבוגרים, 86% בהגנה על ילדים, 56% בהגנה על הולכי רגל ו-71% במערכות בטיחות.

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק הממוצעת במהלך מבחן הדרכים המאומץ עמדה על 13.5 ק"מ לליטר. נתון טוב מאוד.

  • טווח נסיעה

    הגרסה החשמלית רשמה במבחן הדרכים המאומץ טווח נסיעה של כ-260 ק"מ. נהיגה שגרתית יותר תביא לטווח ריאלי שנע סביב 300 ק"מ.

  • מה חדש בפיג'ו 208 2024

    ביולי 2023 פיג'ו חשפה גרסה מעודכנת של ה-208, שזכתה למתיחת פנים לעיצוב החיצוני, מערכת מולטימדיה חדשה, מגוון שדרוגים לתא הנוסעים, ושני מנועי 1.2 טורבו חדשים עם סיוע היברידי מתון.

    הגרסה המחודשת צפויה לנחות בישראל במהלך 2024.

  • סיכום

    מרשימה ומעוצבת.

פיג'ו 208 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג פיג'ו 208
פיג'ו 208 גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
1199
130
1,014
128,990
1199
130
1,101
139,990
פיג'ו 208 גרסאות חשמליות טווח נסיעה כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
361 ק"מ (WLTP)
136
1,218
154,990
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים פיג'ו 208

ברשותך פיג'ו 208?

ציון ותגובת גולשים

פיג'ו 208 מתחרים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5